Usługa Novocall, która od niedawna jest dostępna również i w Polsce jest znakomitym rozwiązaniem dla wielu firm prosperujących na rynku internetowym. Na własnej stronie WWW przedsiębiorca może zainstalować bowiem wtyczkę callback, która umożliwi automatyczne oddzwanianie do klienta, który próbował się skontaktować z firmą. Jest to znakomite rozwiązanie wspierające promocję produktów i usług danej firmy, ale przede wszystkim również obsługę klienta, który może być szybciej obsłużony dzięki rejestracji połączeń tego typu przez przedsiębiorstwo, które zainwestowało w Novocall.

Dywersyfikacja form kontaktu z klientem

Nowoczesne rozwiązanie kontaktowania się z klientami umożliwia szybkie dotarcie do potencjalnych klientów, którzy pragną poznać szczegóły zamieszczonej w sieci oferty, lub chcą z niej skorzystać. Za pomocą zainstalowanej na stronie online wtyczki mogą tego dokonać, chociażby pozostawiając własny numer telefonu, poprzez który będzie się kontaktować dana firma, najszybciej, jak tylko się to da. Czym tak naprawdę jest callback widget? Otóż jest to widget pod postacią zwykle zielonej słuchawki, w jaką może kliknąć klient pragnący się skontaktować z daną firmą. Jest to widget pod postacią niewielkiej wielkości okienka wyskakującego na stronie głównej przedsiębiorstwa, z jakiego może w każdej chwili skorzystać użytkownik. Usługa Novocall jest usługa znaną od dawna, jednak dostępną jedynie na zagranicznych stronach, ze względu na to, że nie było możliwości zaoferowania jeszcze takiej usługi w Polsce. Dziś taka usługa jest dostępna, jak również bez problemu można ją wykupić we własnym zakresie.

Okienko ze słuchawką na stronie WWW

Zastawiając się nad tym, co oznacza takie okienko z umieszczoną słuchawką, jako callback widget z pewnością można domyśleć się, że za jej pomocą można bezpośrednio skontaktować się z działem obsługi klienta danej korporacji. Ponieważ wiele osób korzysta z Internetu i z tego, co oferuje rynek online, umieszczenie takiego okienka przykuwającego uwagę interesanta jest doskonałym pomysłem. Jest nie tylko znakomitym rozwiązaniem, ale również łatwym w obsłudze widgetem, sprawdzającym się podczas tworzenia stron internetowych, na których znajdują się produkty lub oferowane usługi. Novocall jest docenianą usługą na rynku światowym, która podbiła rynek polski, dzięki niskim cenom za tego typu usługi.

Dlaczego akurat usługa Novocall?

Usługa Novocall jest wygodną formą, zarówno dla korporacji, w tym sklepów, biur, producentów, ale również potencjalnych klientów danych firm. Ja osobiście korzystam z usług callback bardzo często. Niejednokrotnie zdarzało się, że chciałem się gdzieś dodzwonić i czekałem na infolinii w kolejce kilkanaście minut. Teraz korzystam z callback zawsze, gdy strona oferuje tego typu możliwość. Natomiast od strony firmy umożliwiającej tego typu kontakt mogę powiedzieć tyle, że mnóstwo osób z tego korzysta zamawiając rozmowy telefoniczne z naszym BOK.

Coraz większa popularność usługi callback

Dla klientów, którzy bardzo często korzystają z tego rodzaju możliwości rynkowych. Usługa callback wpisuje się w zapotrzebowanie XXI wieku. Jest niezmiernie istotnym elementem, jaki wpływ na rozwój przedsiębiorstw i pozyskiwanie nowych, jak i utrzymanie stałych klientów. Usługa callback stanowi podstawę dla profesjonalnej obsługi klienta wszelakich branż prosperujących na rynku internetowym. Co więcej callback widget jest łatwy w instalacji, jak i obsłudze. Nie trzeba mieć umiejętności programistycznych czy informatycznych, aby rozszyfrować to, jak działa usługa oferowana przez firmę.

Czy Novocall to jedyny dostawca callback?

Zapewne firm świadczących tego typu usługi jest więcej, ale najbardziej popularny w Polsce jest CallPage. Widgety tego dostawcy rozmów zwrotnych widoczne są na witrynach internetowych dużych graczy. Warto zapoznać się z ofertą CallPage i przed podjęciem decyzji o wyborze dostawcy callback wszystko dokładnie przekalkulować biorąc pod uwagę nie tylko same koszty usługi, ale też dostępne funkcjonalności.