Żyjemy w czasach, które przyzwyczaiły nas do tego, że wszystko mamy na wyciągnięcie ręki i praktycznie nie musimy na to czekać. Jest to bardzo wygodne dla nas, jako konsumentów, ponieważ jako klienci to właśnie my decydujemy o tym, co jest dobre, a co złe.

Nie tylko cena jest istotna dla konsumenta

Jeśli wybieramy się na zakupy i nie znajdujemy potrzebnego nam produktu lub jego cenę uważamy za zbyt wysoką, rezygnujemy z kupna, bądź udajemy się do innego sklepu. Analogicznie jest ze wszystkimi towarami i usługami, których poszukujemy w Internecie. Ten sposób jest jeszcze wygodniejszy, ponieważ nie musimy się nawet ruszać z domu, aby udać się na „łowy”. Sklepy internetowe proponują nam gamę produktów równie szeroką, co sieci hipermarketów, a to tylko jeden przykład usług, z jakich możemy skorzystać bez wychodzenia na zewnątrz. W Internecie możemy znaleźć bowiem niemal dosłownie wszystko. Jednak tak bardzo roszczeniowa postawa konsumentów bywa nie lada wyzwaniem dla firm i biznesów działających w sieci, zwłaszcza jeśli istnieją w niej od niedawna i dopiero się rozkręcają.

Zapewnij swojemu klientowi obsługę premium

Firmy muszą stale podążać za trendami i robić wszystko, co w ich mocy, aby oferowane przez nie towary i usługi zachęcały użytkowników do wydawania pieniędzy właśnie u nich. Z tego powodu ich strony/sklepy internetowe prezentować się muszą nienagannie, a do tego muszą sprawiać, by użytkownik sieci nie zdecydował się na dalsze poszukiwania żądanego produktu w konkurencyjnej witrynie. To zadanie niezwykle trudne, bo jak wiemy – od takiego działania dzieli ewentualnego konsumenta tylko jedno kliknięcie. Jak więc nie dopuścić do tego, aby potencjalny klient zamknął stronę przedwcześnie? W tym artykule znajdziesz odpowiedź https://www.kupony.org/blog/callpage-widget-na-twojej-stronie-pomoze-ci-zwiekszyc-sprzedaz/.

Rozmawiaj ze swoimi klientami, to się opłaca

Spójrzmy na to z perspektywy właściciela firmy, która oferuje swoje usługi lub towary właśnie za pośrednictwem strony internetowej. Jeśli sam posiadasz taki biznes, z pewnością wiesz, jak elastycznym i skłonnym do ustępstw trzeba czasami być, aby nie tracić klientów, ale pozyskiwać nowych, którzy będą ufać Ci i temu, co im zaproponujesz. Wybierają w końcu najlepszą, ich zdaniem, usługę. Jeśli sprzedajesz swoje usługi w Internecie, sprawa jest nawet bardziej skomplikowana, niż w przypadku handlu tradycyjnego. O wiele ciężej jest tutaj nawiązać dobry kontakt z przyszłym klientem, ponieważ tak naprawdę ma on styczność wyłącznie z ekranem, na którym widzi proponowane mu przez Ciebie produkty, a nie z drugim człowiekiem. Nie nawiązuje się żadna nić sympatii ani zaufania, która pozwoliłaby mu na szybką decyzję o wyborze Twojego towaru. Istnieje jednak sposób, aby tę nić dało się nawiązać… i to w jedyne 28 sekund!

Dlaczego warto ułatwić klientowi kontakt?

Prawdopodobnie czytając te słowa, zdaje Ci się powątpiewać w taką możliwość, ale to nie jest bynajmniej żart. Jeśli chcesz w krótkim czasie przyciągnąć do siebie wielu nowych klientów, powinieneś postawić na współpracę z CallPage. Z pewnością słyszałeś już gdzieś tę nazwę, być może nawet sam zetknąłeś się też wcześniej z tym, na co pozwala usługa callback. Wszystko nadal brzmi zbyt tajemniczo? Spróbujmy więc lepiej wyjaśnić, o co chodzi.

Callback widget to świetne rozwiązanie

CallPage wspiera komunikację pomiędzy użytkownikiem witryny a jej pracownikami w bardzo nowoczesny sposób, który jest przy okazji niesamowicie wygodny dla użytkownika. Po zainstalowaniu callback widget na stronie, odwiedzający ją gość ma szansę zobaczenia wyskakującego okna, w którym może podać swój numer telefonu, aby obsługa mogła zadzwonić do niego już w 28 sekund! Nie, to nie pomyłka – tak właśnie działa CallPage: pozwala na nawiązanie rozmowy telefonicznej w niesamowicie krótkim czasie, dzięki czemu firma może potencjalnie zyskać nowego klienta, a sam klient jest zadowolony z wysokiego poziomu obsługi i indywidualnego do niego podejścia. Rzecz jasna, usatysfakcjonowany tak doskonałym kontaktem, po poznaniu interesujących go szczegółów oferty, decyduje się na jej wybór. Firma zyskuje zatem nowego klienta, a co wysoce prawdopodobne, ten będzie też polecał ją swojej rodzinie i znajomym.

Automatyczne wyzwalacze widgetu CallPage

Jak na dłoni widać więc, że CallPage jest strzałem w dziesiątkę dla przedsiębiorców działających w Internecie, a więc także i dla Ciebie. Co więcej, okienko z propozycją nawiązania połączenia może pojawiać się na ekranie automatycznie – wówczas nie jest konieczne żadne działanie ze strony osoby przeglądającej stronę! To zaś pokazuje, jak bardzo firma wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jeśli Twoja firma ma na uwadze komfort potencjalnych i obecnych klientów (a na pewno tak jest), nie powinieneś wahać się ani chwili. Tym bardziej że widget CallPage jest widoczny na każdym urządzeniu, nie jest ważne, czy to komputer, tablet, czy smartfon.

Dostosuj widget CallPage do własnej strony

Ponadto, sam widget da Ci bardzo wiele opcji personalizacji, a także pozwoli Ci dowiedzieć się znacznie więcej na temat Twoich klientów. Po jego zainstalowaniu na Twojej stronie będziesz mógł sam wybrać dowolne parametry, takie jak ustawianie dni i godzin pracy (czyli, de facto, dni i godzin, w których Twoi pracownicy będą mogli wykonywać połączenia do zainteresowanych Twoimi usługami osób) czy wybór koloru wyskakującego okienka, który zagwarantuje Twojej stronie i widgetowi spójność wizualną, niezmiernie ważną dla przejrzystości witryny – to właśnie wygląd danej strony decyduje już w pierwszych sekundach, czy internauta będzie ją eksplorować dalej, czy szybko zrezygnuje. Zrób zatem wszystko, aby jego wizyta na Twojej stronie trwała jak najdłużej i zaufaj CallPage!

CallPage działa sprawnie nie tylko w Polsce

Jeśli nie jesteś do końca przekonany, być może powoduje to Twoja niepewność co do dostępności usługi callback? CallPage jest bardzo atrakcyjną cenowo opcją, a dostępna jest niemal na całym świecie! Począwszy od większości krajów na Starym Kontynencie, takich jak: Szwecja, Norwegia, Finlandia, Polska, Czechy, Słowacja, Włochy, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania, Irlandia, Portugalia, Niemcy, Belgia, Holandia a także Rumunia, aż po największe kraje na pozostałych kontynentach, wliczając w to, między innymi, Stany Zjednoczone, Kanadę, Australię, Brazylię, Chile, Izrael, Indie i Singapur. Wyraźnie więc możesz zauważyć, że dla usługi, jaką jest CallPage, granice właściwie nie istnieją, co Tobie i Twojej firmie również daje nieograniczone możliwości.

Uważam, że callback widget to jedna z szybciej zwracających się inwestycji związanych z biznesem online. Warto przetestować to rozwiązanie i wykorzystać kupon rabatowy CallPage https://www.kupony.org/sklep/callpage/, gdy już podejmiesz decyzję o skorzystaniu z tego narzędzia.